Kerekedelmi asszisztenst keresünk sales üzletág támogatására.
•Kapcsolattartás külföldi és belföldi beszállítóinkkal
•Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás
•Árlisták készítése és kezelése
•Logisztikai, szállítmányozási feladatok
•Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése
•Gyártóink termékeinek menedzselése
•Folyamataink fejlesztése és dokumentálása
•Gyártói visszatérítések kezelése, nyilvántartása és adminisztrálása
•Riportok elkészítése
•Egyéb adminisztratív feladatok
•Utolsó féléves, vagy utolsó éves főiskolai, egyetemi tanulmányok
•Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Office – különösen Excel, Gmail)
•Valamilyen adatbázis kezelő – ERP vagy CRM rendszer, és szoftverek ismerete
•Tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban
•Heti minimum 30 óra vállalása hosszútávon, majd a későbbiekben főállású lehetőség.
Amit kínálunk:
•Családias környezet
•Fiatalos, jókedvű csapat
•Tanulási, fejlődési lehetőség
•Innovatív eszközök használata
•Kreatív, motiváló légkör, ahol az egyéni teljesítménynek és a csapatmunkának is nagy szerepe van
•Piacképes jövedelem
•Home office lehetőség