Topallasok_fejlec_banner_work_job_logo
Topallasok_fejlec_banner_work_job_logo2
Topallasok_fejlec_banner_work_job_logo3

BP Business Service Centre Kft.

6885_bp_fejlec_topallasok_hu.jpg


6227_BP_Logo_topallasok_hu.png

BP Európai Üzleti Szolgáltató Központ (BP EBSC)
1095 Budapest, Soroksári út 30-34/E
Telefon: +36 1 866 6300
E-mail: budapestbscadmin@bp.com
www.bp.com
4373_bp_haller_garden_topallasok_hu.jpg

Tények és adatok

Jegyzett tőke: 7 315 500 000 Ft
Alkalmazottak száma: 830 fő
Árbevétel:
5 395 520 000 Ft (2010)
8 654 040 000 Ft (2011)


Cégünkről

BP a világ egyik legnagyobb energiavállalata: nap mint nap ügyfelek millióit szolgáljuk ki hat kontinens több mint 100 országában. Főbb tevékenységeink közé tartozik a feltárás, előállítás, olajfinomítás és értékesítés; valamint egyre szélesebb körben foglalkozunk alternatív energiával is. Ezeken a tevékenységeken keresztül a BP üzemanyaggal látja el a szállításban résztvevőket, fűtéshez és világításhoz szükséges energiát szolgáltat, a textilgyártáshoz és csomagolóanyagokhoz petrolkémiai alapanyagokat biztosít, illetve részt vesz a kiskereskedelemben is. Olyan vezető márkák tartoznak még vállalatunkhoz, mint a Castrol, az Aral, vagy az Arco.

A BP Európai Üzleti Szolgálató Központja (BP European Business Service Centre) 2009-ben nyílt meg Budapesten, hogy pénzügyi, ügyfélszolgálati és operatív beszerzéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtson a vállalat európai Finomító és Értékesítési (Refining & Marketing) üzletág számára, illetve hogy összefogja és egységesítse az üzletág ezen, Európa-szerte nyújtott szolgáltatásait. A Haller Gardens Irodaházban található központunkban több, mint 730-an dolgoznak és a következő 2 évben még közel 300 fő felvételét tervezzük az említett három területen. Ekkora létszám növekedés szokatlan a jelenlegi gazdasági körülményeket tekintve.

A BP 2010-ben a FIFA Világbajnokság szponzora volt, idén pedig 2012. évi, londoni Olimpiai és Paralimipiai Játékok hivatalos főtámogatója.
http://www.bplondon2012.com/
http://www.bp.com

Kiket keresünk?

7748_bp_mmm_2012_topallasok_hu.jpg

A BP Európai Üzleti Szolgálató Központjához pénzügyi, ügyfélszolgálati és operatív beszerzési területekre keresünk többnyire diplomás, több nyelvet beszélő kollégákat.

Pénzügyi pozícióknál a szakmai területtől függően olyan munkatársakat keresünk, akik pénzügyi, könyvelői jártassággal és képzettséggel, vagy projekt-vezetői tapasztalattal rendelkeznek.

Angol, német, osztrák, spanyol, portugál, cseh és szlovák ügyfélszolgálatainkra olyan kollégákat várunk, akik kulcsfontosságúnak tartják a megbízhatóságot, illetve osztoznak elhivatottságunkban az ügyféllel és az ügyfélszolgálati partnerekkel történő hosszú távú partnerkapcsolatok kiépítése iránti.

Az EBSC üzleti nyelve az angol, de a kiválasztásnál előnyt jelent még egy, európai nyelv ismerete.

A szolgáltató központ alábbi, 2012-ben induló programjai szintén kiemelik az EBSC-t a többi vállalat közül:

  • Pluto programunk 2012 februárjában startol és főiskolások, illetve egyetemisták számára kínál gyakornoki helyeket.
  • A nyáron induló Challenge program keretein belül friss diplomások részére biztosítunk állásokat.

Karrierlehetőségek

288_bp_mmm_2012_career_topallasok_hu.jpg
A BP EBSC-nél különös figyelmet fordítunk a munkahelyi, szakmai fejlődésre és karrierépítésre. A tréningek, belső tanfolyamok és az olyan, nemzetközileg akkreditált és képesítést nyújtó képzések, mint például a Financial Academy, a Learning&Development csapat szervezésében és kivitelezésében valósulnak meg és a nemzetközi szintű karriertervezést szolgálják. Nagy hangsúlyt fektetünk a vezetői képzésekre és a menedzsertréningekre is, illetve a szakmai fejlődési lehetőségek mind szélesebb körű kiterjesztésére, így a BP EBSC-n belül az átlagosnál jóval nagyobb mértékű egyes területeken a beosztások közti átjárthatóság.

Cégünkről és bővebb információ található honlapunkon:
www.bp.com/europeanbsc


A munkakörnyezetről

2248_2012_mmm_bp_topallasok_hu.png


A BP EBSC-nél olyan belső értékeket és irányelveket fogalmaztunk meg a munkavállaló és a munkáltató részére egyaránt, melyek alapján egy erős, teljesítményközpontú munkahelyet építünk, ahol fontosnak tartjuk, hogy világos célokat tűzzünk ki és ezek elérését, valamint a kiváló teljesítményt rendszeresen és kiemelkedően jutalmazzuk.

Az Európai Üzleti Szolgálató Központ a BP jövőjének stratégiai fontosságú részét képezi és a bővítések során egyre jelentősebb szerepet kap, így a vállalatnál erős és tartós munkakapcsolatok kiépítésére törekszünk mind a kollégákkal, mind az ügyfelekkel, illetve elkerülhetetlennek tartjuk a nemzetközi mértékű együttműködést és bizalomépítést. A munkatársak jelentős részénél a betanulás külföldön, 2-3 hónapig, a helyi kollégák segítségével történik, bár ennél rövidebb külföldi tartózkodás is rendszeresen előfordul. Általánosságban elmondható, hogy energiaforrásokkal dolgozunk, energikusan, érdekes és változatos feladatokkal, egy fiatalos, multinacionális és dinamikus hangulatú munkahelyen, ami a legtöbbet hozza ki munkatársainkból.

Kiemelendő, hogy a központ külön program és csapat keretein belül (Team Solaris) támogatja és segíti kollégáink elkötelezettségét a társadalmi és szociális ügyek iránt. Az EBSC egyedülálló egészségügyi és anyabarát vállalati politikája, valamint a kollégák számára a különféle szolgáltatásokból nyújtott kedvezmények is mind azt a célt szolgálják, hogy a munkatársunkat állítsuk a középpontba.

Juttatási csomagok

  • Versenyképes fizetés és teljesítményarányos bónusz
  • Cafeteria
  • Továbbképzések, tréningek, szakmai fejlődés
  • Nyelvtanulás
  • Employee Discount Package: 5 - 30%-os kedvezmények a BP EBSC munkavállalói számára, különböző szolgáltatóktól, köztük sportlétesítményektől, éttermektől, szállodáktól, nyelviskoláktól és még sok más beszállítótól.